Helg

Fan vilka fina vänner jag har!! Det behövs inte sägas så mycket mer egentligen.

Men jag gör det ändå. Matilda har kommit hem från Australien nu så hela ligan är åter samlad. Det är skönt att ha henne hemma, fina, fina Rabiesmjölk. Igår var vi hem till Natta och Dickan för att åka pulka och ha adventsmys. Med betoning på mys. Tack för att ni bjöd hem oss älskade snuttipluttar!

Jag vill ge en extra stor eloge till Emma och Robin för att de är så jävla fantastiska människor. Det känns ända in i magen och ut i tårna.  

I lördags hade Nattis födelsedags- /björn axen-examensfest. Det var också riktigt trevligt. Jag har haft en väldigt bra helg.

Nu ska jag ha handledning. Vi ska gå igenom mitt barnsamtal jag hade i fredags. Det är inspelat och förevigat på band. Usch för att titta på sitt eig själv. Men det är en lärdom.

Vi ses!


2010-12-13 @ 08:51:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback