Fredagsfika!

Bebisen har kommit! :D Svea ska hon heta och hon föddes i måndags.
Grattis till Stina&Jimmy. Ni har fått en jättesöt liten flicka.

Jag är tillbaka i Umeå nu. Vill egentligen bara vara hemma men måste ju slutföra mitt plugg. Nästa termin är det praktik ialla fall och då ska jag göra den i Uppsala eller Västerås. Närmare hem då.

Idag har jag och Sanna suttit på skolan hela dan och skrivit vg-hemtentan. Det gick nog inte så jättebra tror jag så jag får nog ingen vg på kursen men har trots allt gjort mitt bästa och det känns bättre att ha försökt när jag ändå inte hade nått bättre för mig idag.
Jag hinner inte skriva så långt inlägg för jag ska alldeles snart gå till stan för att möta Malin och Sanna för att ta en kvällsfika. Vi ska sätta oss på Waynes eller Kafe station, de har öppet till 24.00 på fredagar och lördagar. Ska bli en mysig fredagskväll med chailatte, morotskaka och trevligt sus och svammel inne på ett cafe. Dock är det 21 minusgrader just nu så jag ser inte fram emot att ta mig dit.

Ha en bra kväll. Se till att mys riktigt ordentligt och njut av att det är fredag.


2010-02-19 @ 18:40:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Natta

Det lät riktigt mysigt!:) själv sitter jag ensam hemme framför lets dance.

Har du ingen bild på lillbebisen du kan lägga upp?=)



Och du, jag tycker du ska göra din praktik i västerås sen;)

PUSS!


2010-02-19 @ 20:17:43
URL: http://timeslikethese.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback