Hemma från fikan!

Det var mysigt att fika och riktigt trevligt sällskap. Jag måste säga att jag tycker att Malin är en riktigt bra människa. Hon är otroligt söt och snäll. Det är en person som man blir riktigt glad av. :)
Sanna är en bra tjej hon också. Så tack så mycket för en trevlig kväll.

Nu sitter jag och tänker att jag borde diska upp mitt diskberg innan jag går och lägger mig men jag har känner mig inte inspirerad till det. Men jag borde, det är enormt.

Föressten har jag också kommit på att vi bara har en lektion på måndag nästa vecka och sen ett barnseminarium på antingen onsdag eller torsdag. Det är vårt nya moment som börjar så jag vet inte hur viktigt seminariumet är men det står på schemat att det inte är obligatoriskt. Det betyder att jag får en väldigt stark lust att åka hem när jag får möjlighet att kunna vara hemma så länge igen, tisdag - söndag. Men jag vet inte. Får se hur jag har råd med det och hur viktigt seminariumet är först.

Hittade förresten en bild på mig, julia och johanna från när jag var hemma på "jullov". Vi fick för oss att gå och åka skridskor på munksundskolans fotbollsplan en vanlig kväll. Såhär såg det ut då:


2010-02-19 @ 23:19:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback