Mögligt värre men trevligt lördagssällskap.

Ikväll har Jessica och Sanna varit här hos mig. Vi har tittat på melodifestivalen och ätit chips. Efteråt satt vi och pratade en hel del om allt möjligt. Vi gled också förbi ögonen mot tvskärmen och OS när vi hörde hur kommentatorerna blev allt mer andfådda när de pratade om skidåkarna.

Jag har diskat idag. I två timmar ungefär. Diskberget var otroligt stort. Längst under alltihop hittade jag en möglig disktrasa som hade badat i groteskt äckligt vatten.

För övrigt hade jag en ambition av att träna idag också men jag missade bussen och då rann min ambitionsnivå ner på noll.

Det ringde från jobbet idag också, de har inte hört av sig på länge nu men tyvärr krockade jobbtiden med föreläsningen på måndag. Det var synd för jag är i stort behov av all extra inkomst jag kan komma åt.



Jag, Jessica och Sanna. En bild från någon gång i början av vår Thailandsresa.



2010-02-21 @ 00:28:18 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: sanna

hahaha, fyfan vilken lejd bild! ;D


2010-02-21 @ 11:33:24
URL: http://hejasanna.blogg.se/

Postat av: Mamma

Jossan, jag är hemma idag. Alla tåg inställda till Örebro. I morse var det 27,5 grader kallt och massor av snö. Det är inte klokt. Puss från mamma, älskar dig.


2010-02-22 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback