Systrar in action och lite annat

Just nu sitter jag hemma på Widegatan. Mamma, pappa, Julia, Johanna och John sitter i soffan och myser till Lets dance och jag satte mig här vid datan en snabbis för att titta om jag fått en väggtext från tradera som jag varit med och budat på. Det var inte helt klart än men hade högsta budet iallafall.
Jag kom hem till Enköping i onsdagskväll. Planet landade vid halv 8 och det var inte en minut försent. Jag hade världens öronvärk halva flygresan med lock som gjorde att jag inte hörde hur jag svalde ner mina slemloskor. Värken släppte när vi landade men locket satt kvar tills imorse.
Igår var jag och john på ikea i uppsala och handlade "lite" prylar till hans lägenhet. Senare kom min pappa med Exosbilen för att hjälpa till att hämta en soffa där som John köpte via blocket. Den var snygg och passade bra in i lägenheten.
Idag har jag vart med mina älskade vänner - Natta och Matilda. Tildur kom och hämtade mig i stan för att sen åka vidare hem till Natta i Västerås. Vi hämtade upp henne utanför hennes lägenhet och sen körde vi vidare till centrum. Gick runt och kollade lite i några affärer bland annat myrorna där jag faktiskt hittade en bok som jag tror jag kan ha användning av till uppsatsen vi skriver nu, mycket bra. Vid fyra öppnade After Worken så då gick vi dit, köpte en cider och käkade gratis tacobuffe. Gott och trevligt.

Att sitta och skriva här hemma är inte lätt eftersom att den ena personen efter den andra kommer in och stör mig :P haha. Jag har ialla fall väldigt bra systrar egentligen. Det känns ganska bra att bli störd av dem. Just nu springer Julia runt och låter som stucken ko och johanna skrattar och smäller i dörren och skrattar som en åsna. Julia sa förresten att hennes kväll blev räddad nyss för att hon blev så lycklig för att hon klämde en ASSTOR pormask. Och nu har de slutat med ljuden och istället berättade Julia att hon var jättekissnödig när hon var mindre när hon var hemma hos en kompis och lekte kurragömma, så kissnödig att hon glömde att fälla upp toalocket så att hon kände hur det blev blött över hela benen. Nu springer de runt och hoppar som några konstiga flamingos utan fjädrar också. De är för sjuka men jag gillar´t.

Nä nu ska jag joina de andras fula dans lite.

Puss&kram


2010-02-12 @ 21:30:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Natta

Haha!:) syskonkärlek!



Tack själv för igår darling! LÄngtar tills nästa gång vi ses! förhoppningsvis uppe i Umeå då!:)

Hoppas Grease är bra ikväll! Du får skriva sen vad tyckte!:)

ps. Jag hittade inga biljetter på tradera, vad sökte du på?:) )

PUSS!


2010-02-13 @ 11:50:07
URL: http://timeslikethese.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback