Fattig: 80kr

Idag har vi haft samverkansdag med polisstudenterna. Föreläsningar på förmiddan och seminarie på eftermiddan.
Cyklade hem med ett leende på läpparna, det var nämligen nollgradigt och solen sken som aldrig förr. (Just det, Eva och Helge har lagat min cykel så nu slipper jag gå eller ta bussen) Cyklade ner mot bibblan för att lämna tillbaka min Kalle-anka seriesamling som jag lånade förut när vi skulle gå på Snabba cash. Fastnade då med ögonen på den här lappen på anslagstavlan:



Jag tyckte om den extremt mycket. :) Skuggteaterna ska tydligen vara väldigt bra har jag hört dessutom. Fick tips från några i klassen förut att de hade gratisshower den sista söndagen varje månad. Det måste jag gå och se någon gång.

Vi syns och hörs.

Puss&kram


2010-03-05 @ 18:58:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Mamma

vilken bra sak. Det är väl sådana initiativ som behövs för att alla ska kunna ta del av teatern


2010-03-05 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback