Att dricka cola light och plugga

Vi hamnade i Hummelsta men inte i baren, det var stängt. Vi vände bilen, åkte tillbaka, köpte med oss pizza och käkade ändå. Svea är den sötaste som finns. Det är vetenskaplig fakta, helt rätt, bara en aning subjektivt. Kanske.

JAG VANN FÖRESSTEN IDAG!!! EN HINK MED VAROR I, PÅ TORGET. Jag blev nöjd. Jag vinner nämligen aldrig. Om det inte är något totalt onödigt. Förutom någon tia här och där har jag vunnit kanske max fyra gånger i mitt liv. Den största vinsten var ett gosedjursblåbär på en yoggitävling.

Ikväll sitter jag och försöker skriva examinationsuppgift ett. Jag är inte klar på långa vägar men försöker ta och komma någonstans nu.

Bild från julmarknadsfika igår.


2010-11-28 @ 18:30:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback