Julkul

John och jag försökte oss på ett starkt seriöst pepparkakshusprojekt. Ritade skisser och mätte upp. Det slutade med att vi härmade pepparkaksdelarna i det redan färdiggjorda förpackningarna som finns att köpa. Resultat återstår.

Idag var det julmarknad som gällde. Mysigt. Firade mina kära systrar sedan. 17 år. Som låten. De fick teaterbiljetter till Evigt ung-föreställningen utav mig. Tänkte att de skulle bli lite mer kulturella. Vi ska dit på torsdag. Mamma följer med.

Nu sitter jag på Widegatan igen. Har myskväll med familjen. 




2010-11-27 @ 21:41:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Det är alltid så mysigt hem trevligt på widegatan <3


2010-11-28 @ 19:06:54
URL: http://firered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback