Mulle

Nyligen var jag hemma på Widegatan och packade ihop lite saker ifrån mitt gamla rum, bland annat min älskade gula björn som jag fick på tivoli när jag drog i snöre. Rent idealmässigt är nog Mulle den fulaste björnen som finns men för mig tillgiver han trygghet.

Jag och John åker nämligen till Umeå i helgen. Jag ska få nycklar till lägenheten, Flintvägen 4 och ska passa på att försöka ta med mig så mycket som möjligt. Ska få träffa Sanna och Jessica också, vilket var evigheter sedan.

Nu ska jag göra iordning pepparkakadeg.

Nedan: Syster Greta.


2010-11-30 @ 21:41:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Dave

Haha snygg!


2010-12-01 @ 08:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback