Godkväll gottfolk

Jag är omotiverad. Har skrivit ihop en halv sida, knappt det. Och som ni märker hittar jag hela tiden annat att göra som är mycket intressantare (just precis nu, aldrig annars).

Träffade föressten mumin för en fika i torsdags. Det var längesen sist men mycket trevligt.

Jag tycker helgerna går för fort också. Vardagen lunkar på. Jag har börjat sova som en gris på bussen, både under hemfärd och ditfärd. När jag vaknar halvligger jag oftast på den som sitter brevid, med halvöppen mun, dregel på halsduken och en undran över om hur högt jag egentligen snarkat. Men det är rätt fint att åka buss. En helt egen kultur som är hopfogad av människor som inte fick jobb närmare. Sen lär man känna varandra och kulturen blir än starkare. Det är nått visst med det där.

John slutar om några timmar. Förmodligen sover jag redan då men vaknar nog när dörrhandtaget trycks ner. Jag är väldigt lättväckt. Som pappa.

Perfekta jobbtider på Malin i jul föressten, på tal om ingenting. Juldagen: 16.30-20.30. Annandagen: 7-16. Dagen innan nyårsafton: 15-21. Tack för det Åsa och tack ob.

Nej. Nu ska jag lägga mig och läsa älskade Birro.
"När bussen for förbi såg jag in i packet och skakade lite roat på huvudet. När packet såg ut på idioten i regnet skakade de unisont och roat på sina huvuden de också"




2010-11-28 @ 22:11:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Natta

Haha jag ser det framför mig hur du ligger å sover på bussen , du e så söt! :)



Hoppas du tinar upp snart :)


2010-11-29 @ 09:54:38
URL: http://timeslikethese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback