Vita vägar och röda, klappande hjärtan

Det är kallt idag och jag har dubbla långkalsonger. Igår såg vi en bra film, Mr. Nobody. Vi har inte sett klart slutet än dock så recension får göras senare.


Efter bussens anländande till vår stad igår knallade jag in på Stjärnköp och vem står där inne mellan glödlampor och shampo? Jo, mormor. Älskade mormor. Jag var med henne och handlade, sen väntade jag med henne tills taxin kom. Det var ett fint välkomnande ur vardagslunken.

Nu ska jag arbeta. Med hjärnan och etiska dilemman. Med mitt allra starkase fokus på barnet.

Ska få en grundlig genomgång på hur arbetet med adoption fungerar sedan. Det blir intressant.


Inatt drömde jag föressten att jag red på en shetlandsponny. Det gick bra.



2010-11-30 @ 08:47:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback