Tillägnat min lilla Natta patta lingonsylt

För att du tycker att jag ska blogga och för att jag faktiskt gör det nu :) Jag älskar dig Natta, så jäkla mycket! Du är en helt underbar vän, utan dig skulle världen vara grå och ful! Du finns alltid där för mig om jag behöver och du ska veta att jag finns här för dig igenom allt, fint som fult och vid varje tidpunkt, alltid. När du mår dåligt så mår jag dåligt, när du mår bra så mår jag bra! Vi har känt varandra länge nu, sen vi var små veklingar i sexan och började på den stora västerledsskolan. Från den tiden fram till idag har det bildats massor, massor av minnen tillsammans. Minnen att skratta åt, minnen att gråta åt! Du är så jävla bra Natta! Du är verkligen det! Tvivla aldrig på det! Tack för den DU är!

<3


2011-01-28 @ 22:41:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Natta

Du är FIIIN!! Tack för att du finns, å tack för alla fina ord. Älskar dej!!! PUSS! <3


2011-01-28 @ 22:45:37
URL: http://timeslikethese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback