Vardag, var-dag

Jag och Malin skriver c-uppsats om dagarna just nu. Denna eländiga c-uppsats.
Den 12 april åker jag och John till London. Den 12 april ska uppsatsen vara inlämnad och färdigställd. Den 12 april är efterlängtad. Så efterlängtad.

Idag var jag på afropowerdance. Jag hade glömt bort hur roligt det faktiskt är. Jag gillar rytmen av de afrikanska bongotrummorna som flödar ut ur högtalarna i takt med alla barfota fötter mot gymnastikgolvet. Jag blir glad av det och bestämde mig mitt i solrörelsen att gå på detta minst en gång i veckan.

Vi ses hörrni!


2011-03-01 @ 20:37:16 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Natta

yeey ett inlägg ;)



Ni är duktiga med uppsatsen och London kommer bli kanon för er :)



<3


2011-03-01 @ 21:09:35
URL: http://timeslikethese.devote.se

Postat av: Mamman

Du e så duktig min älskling puss från mamma


2011-03-02 @ 21:53:59

Postat av: Mamman

du är så duktig min älskling puss från mamma


2011-03-02 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback