Intensitetens välkomnande

Jag är hemkommen från ett födelsedagsbarn. Lille kusin Albin, som inte är så liten längre, fyllde 11 år. Innan var vi hos mormor, som fyllde 85. Dagen bjöd på en fika med Grishydler också och en intensiv runda på stan med ett socialt monster, ett älskvärt sådant.


Intensivt kan det också komma att bli för mig under en period här nu snart. Om en vecka får vi se vad som händer.

Förövrigt är det examen i januari. Jag avslutar min utbildning. Den är slut, kaputt, borta. Och jag får kalla mig för socionom. Det är examenssittning den 14 januari och menyn ser ut som så:

Förrätt: Chevre Chaud, Honungsgratinerad getosttoast, valnötter, liten sallad med örter och råhyvlad fänkål.
Varmrätt: Oxrygg kryddbakad med tomatconfit, glaserade lökar, saltbakade småpotatisar och vinägersky.
Dessert: Bakad kanel/kardemummacreme med äppelkompott och hasselnötscrisp.

Nelson fortsätter älska väskan och jag har fastnat i ett smurfspel på mobilen.


2011-11-25 @ 23:28:59 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

Hur himla sött som helst!!! :)


2011-11-26 @ 21:52:54
URL: http://emmadavidssons.blogg.se/

Postat av: Emma

Om Nelson och väskan alltså. :) Fast DU är också himla söt. Ska vi ses snart? Puss


2011-11-26 @ 21:53:34
URL: http://emmadavidssons.blogg.se/

Postat av: Social monster

Socialt monster?, var för mycket människor på stan bara :D love you sis! <3


2011-11-28 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback